הטיפים שלי לקמפיין SMS מוצלח

במאמר הבא אנסה לתת מספר טיפים מתוך הניסיון שלי שיסייעו להפוך קמפיין SMS למוצלח יותר ואני אתחיל דווקא מהסוף. לא מסוף המאמר אלא מסוף ההודעה, חשוב לשים לב לצורה בה אתם מסיימים את ההודעה, לקריאה לפעולה שלכם. אני מניח שאתם כבר יודעים שאתם צריכים שתהיה לכם קריאה ברורה לפעולה אבל השאלה הגדולה היא האם הצדקתם את הקריאה לפעולה הזו? הרי בסופו של דבר אתם תבקשו מהלקוחות להוציא כסף אז האם ברור לקהל היעד שלכם מדוע הם צריכים להוציא את הסכום הזה ומדוע המחיר הוגן?

הטיפ השני שלי כששולחים SMS הוא לעקוב אחר התוצאות בצורה יומיומית וישירה. אני עושה זאת בשלושה דרכים מרכזיות: הראשונה היא נתוני פתיחה והקלקה, עם מערכת שליחת SMS טובה אתה אמור לדעת כמה אנשים פתחו את ההודעה וכמה הקליקו על הקישור שמופיע בתוכה. הדרך השנייה כמובן היא מעקב אחר הרכישות שהגיעו בעקבות הקמפיין והבנה מה בדיוק הוא נתן במושגי עלות ותועלת והדרך השלישית היא לדבר עם אנשי המכירות ולשמוע מהם על הפניות שקיבלו מלקוחות בעקבות הקמפיין – מה עלה בשיחות האלה? אילו התנגדויות/קשיים ואילו תוצאות חיוביות שאפשר לשכפל.

הטיפ השלישי הוא לתת תמריץ, לתת הטבה ייחודית לקמפיין. הרי מדובר בסמס בקמפיין אסרטיבי וישיר ולכן חשוב מאוד שגם התמריץ יהיה ישיר. זו יכולה להיות הנחה ברורה ומיידית או מוצר מתנה בעת רכישה או כל דבר אחר אבל מה שחשוב זה שזה יהיה מוגבל – מוגבל בזמן ומוגבל בכמות כדי לתת את תחושת הנחיצות והלחץ למימוש ההטבה.

והטיפ האחרון הוא לא לזלזל בכוחו של הסמס – העובדה שהעלות שלו היא אפסית לעומת אמצעים אחרים ובמיוחד חומרי פרסום פיזיים והעובדה שהוא אינו ויזואלי ואינו מצריך השקעה גדולה כל כך בהפקה שלו כמו דברים אחרים אינה אומרת שהוא אינו עוצמתי. השקיעו מחשבה ותכנון בחידוד וביצירת המסר. לעיתים מסר אחד יכול להיות שווה המון המון כסף בהכנסות. וכמו כל דבר בחיים – הדרך לשם היא דרך ניסוי וטעיה, כמו שאומרים שפרקטיס מייקס פרפקט. אז שיהיה בהצלחה!